CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday 23 December 2008

hahaha bring out your chelsea smile dipnutheads!

hello and holla boh,palui haha ok,aku tejumpa someone ah last saturday ari tuu.. ya kwn lama ku,mmg aku tekajut,tekajut kn matiii brabisss plg mentang2 ku d hospital ahh,tpi aku rilek sja laa,aku act mcm aku nda nmpak,ngam2 g yg sakit atu nini nya,tpi hati ku mcm kn pacah mliat that "old friend" ah,mcm aku nda caya atu yaa,then mau nda mau,aku tagur la jua.. mmg masa ku tagur ya blur & blank kjap,kali,woah ya ingat haha then came the frenly hug! wahahahaaha mmg aku lain rsa hahaha :P damn damn damn,im deeply intoooo something haha
then kmi creta smpai riuh hospital ahh,then aku gtau laa creta2 what happens since "she" left to Aussie. the last time i saw her,fuuh she's still hot as usual,plus she's even hotter now! HAHA gatal jua ku tuu haha,and aku ada pinjam ipod nya ah kjap,mmg ya suka metro station ahh, ada lagu "shake it" hahah hyeahhh hahaha mmg aku gila2 dgn lagu tu jua,setau ku alum2 jua pernah aku ne kn dgr straight indie ahh,but now haha it makes me shake my world hahah im happy :) ermm , ahaha she gave me her number and and,i didnt mc her or text her :P maluuu wa ku hahaha ptg kemarin ya ada col aku,tpi aku busy time tuu,aku busy liat creta ahh,then aku col ya blik,ya answer :) her voice is enough to make me drop my heart to the ground hahaha pacah lols,mmg sakit jiwa ku ne hahaha erm,aku alum mampu kn bwa ya date or make a date with her.. sal nya,ermm aku malu :P thts all ahh,aku kn jalan sma c buck!! =) bye bye.